top of page

KURSUS:
HVORDAN BRANDER VI LOKALSAMFUNDET?

Målgruppe:

For kommunalt ansatte, lokalråd og foreningsledere, der ønsker at få indsigt i brandingstrategier for lokalsamfund.

 

Beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed siger ejendomsmæglerne om de tre faktorer der sætter værdien på et hus. For at en landsby kan gøre sig attraktiv for mulige tilflyttere er ikke bare beliggenheden men også brand-værdien afgørende. Den kan deles op i tre faktorer som kan bruges til at udvikle en brandstrategi for en landsby.

 

Indhold:

 

  • Hvad forstår vi ved branding af en landsby?

  • Hvilke faktorer påvirker brand-værdien?

  • Hvad kan landsbyen selv gøre for at styrke sit brand?

  • Hvordan udvikler lokalsamfundet en strategi for branding?

  • Hvad virker og hvad virker ikke?

 

 

Underviser:

Tyge Mortensen, Landsbyhøjskolen

bottom of page